Uppdatering gällande förmåner!

2023-03-21 i Allmänt

• Vi har ett nytt samarbete för bättre priser till er medlemmar!

• Som medlem får du numera 10% rabatt på discar hos Kymen.se

- Detta gäller alla discar förutom Kymens Tour Series samt redan rabatterade discar.

- För att få tillgång till koden så behöver du vara medlem och ansluten till den slutna Facebook-gruppen Timrå Discgolf (Endast Medlemmar).

• Medlemmar erbjudes rabatt per disc vid köp via discsport.se

- Utgångspunkten är vad varje ensilkd medlem köper än klubben som helhet.

- För att uppnå guld, antingen A eller B

A) Klubben totalt har nått ett ordervärde som är 10-i topp.

B) Klubbens medlemmar har i snitt handlat för minst 1500kr/medlem och 3.5 ggr / medlem

- För att rabatten ska kunna dras krävs att du:

- Anger klubbtillhörighet på ditt discsport-konto (ändras under mina kunduppgifter)

- Kontaktar klubb-admin (Kenth Amren) och anger samma epost som du har på ditt discsport-konto.

• Kom ihåg att det även även möjlighet att få rabattkod av Julia Backlund eller Anders Viklund som gäller hos Mickes Discgolf. Koden ger 15kr rabatt per disc. Kontakta någon av dom för mer info.

Timrå Discgolf c/o Patrick Backlund Köpenhamnsvägen 6 86145 Fagervik

Tel: 0703470098 E-post: patrickbacklund@telia.com